OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ
W przypadku zmiany zamówienia, sposobu płatności lub dostawy prosimy o kontakt mailowy (preferowany): [email protected] w szczególnych przypadkach: tel 725-639-617
SPOSOBY WYSYŁKI, FORMY TRANSPORTU
Wysyłki są nadawane w ciągu do 2 dni od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.
Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.
Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost:
- paczka kurierska
- paczka kurierska pobraniowa
Cenniki wysyłki uzależnione są ściśle od wagi towaru.
Koszty wysyłki naliczane są automatycznie po dodaniu towaru do koszyka.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
- Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).
ZAMÓWIENIE I WYSYŁKA
Zamówienia można składać:
- bezpośrednio na stronie naszego sklepu
- na adres e-mail: [email protected]
Towar wysyłamy do 2 dni po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
KONTO BANKOWE
Zakupu można dokonać po zarejestrowaniu się w sklepie jako UŻYTKOWNIK lub bez rejestracji jako GOŚĆ. Realizujemy tylko sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL. Przyjmowane zamówienia realizowane są w terminie do 2 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na nasze konto mBank: EDZO Joanna Zawalich-Liebek
ul. Projektowa 11
72-003 Dobra
19 1140 2004 0000 3902 7458 3785
DODATKOWE INFORMACJE
W przypadku, gdy przesyłka realizowana jest za pomocą kuriera DHL klient może sprawdzać gdzie aktualnie znajduje się przesyłka na stronie http://www.dhl.pl po wpisaniu numeru przesyłki, który wysyłamy na życzenie mailem. Klient jest informowany o każdym etapie realizacji zamówienia za pomocą maili. Może również sprawdzić stan realizacji zamówień na stronie naszego sklepu po zalogowaniu.