OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ

W przypadku zmiany zamówienia, sposobu płatności lub dostawy prosimy o kontakt mailowy (preferowany): [email protected] w szczególnych przypadkach: tel 725-639-617

SPOSOBY WYSYŁKI, FORMY TRANSPORTU

Wysyłki są nadawane w ciągu do 2 dni od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.
Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.
Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost:

  • paczka kurierska
  • paczka kurierska pobraniowa

Cenniki wysyłki uzależnione są ściśle od wagi towaru.
Koszty wysyłki naliczane są automatycznie po dodaniu towaru do koszyka.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

  • Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
  • Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).

 

ZAMÓWIENIE I WYSYŁKA

Zamówienia można składać:


Towar wysyłamy do 2 dni po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

KONTO BANKOWE

Zakupu można dokonać po zarejestrowaniu się w sklepie jako UŻYTKOWNIK lub bez rejestracji jako GOŚĆ. Realizujemy tylko sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL. Przyjmowane zamówienia realizowane są w terminie do 2 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na nasze konto mBank:
EDZO Joanna Zawalich-Liebek
ul. Projektowa 11
72-003 Dobra
19 1140 2004 0000 3902 7458 3785
 

DODATKOWE INFORMACJE

W przypadku, gdy przesyłka realizowana jest za pomocą kuriera DHL klient może sprawdzać gdzie aktualnie znajduje się przesyłka na stronie http://www.dhl.pl po wpisaniu numeru przesyłki, który wysyłamy na życzenie mailem. Klient jest informowany o każdym etapie realizacji zamówienia za pomocą maili. Może również sprawdzić stan realizacji zamówień na stronie naszego sklepu po zalogowaniu.